torsdag den 20. januar 2011

Varer... varer... udpakning og nedpakning... ;-)

Som jeg skrev sidst, så er her ikke til at komme rundt... mine leverandører sender jo varerne til den gamle butik, da det er nemmest så vi kan få sat inventar op i den nye butik... nu hvor vi endelig har fået de ting som skal sættes op... det har desværre ladet vente på sig, i det at de kommer fra Holland. Det har ikke taget lang tid at få dem pga. de kommer fra udlandet, men pga. vi har haft så meget sne i år... dette gør at alt bliver forsenket når det skal transporteres... desværre... Men NU er de her... og det glæder jeg mig over... så kan jeg komme igang med det sjove... nemli at få tingene på plads...

Et lille kig ind på alle herlighederne... selvom det nu ikke siger ret meget om hvad det er som kommer mere i den nye butik... da det alt sammen er pakket sammen i div. kasser fra leverandørerne...


Uden for ser det således ud...

Inde i butikken begynder der også at være fyldt...
Der er stablet kasser op hele vejen rundt... hvor dette kun er et billed fra det ene hjørne...
Glæd jer...
Gad vide hvor jeg får plads til det som står udenfor... smiler...
Jeg skal nok få plads til det er jeg overbevist om... 
En spændende tid er det... men også en tid med enormt mange arbejdstimer i...


Nyt i DreamPapers...
Bogbinderlim...
Det er en lim som jeg selv er meget glad for at bruge...
Den tører klart op...
Den tører hurtigt...
Den er specielt god til papir...
I det hele taget fantastisk...
Den ligger på en tube med en tynd og fin spids, således at du kan lime selv små ting fast med den...

Med venlig hilsen
Heidi
DreamPapers

Ingen kommentarer: