mandag den 21. februar 2011

Ny butik... pr. d. 1.2.2011

Hejsa...

Nu er det blevet tid til lidt nyt...

DreamPapers har fået en god start på den nye adresse...

Den 1. 2. 2011 åbnede DreamPapers dørerne på nygade 10, 4800 Nykøbing F. butikken... Der var masser af plads i den nye butik... lige ind til jeg fik sat alle tingene ind... der er ligeledes kommet mange nye spændende varer ind i butikken...

Nogle af nyhederne er:
- Perler
- Acryl farve
- Decopage
- Blomster ( til decoration af scrap /kort.)
- Knapper
- Bånd
- Stempler
- Stansejern
- Masser af Sizzix, Marianne skæreskabeloner, spellbinders m.m.
- Magnolia stempler
samt meget andet...

Smidder lige et par billeder in også... så i kan se lidtom hvad der venter dig hvis du får lyst til at kigge forbi butikken... ;-)


Et lille kig ind i det ene hjørne af butikken... til højre i butikken ser vi et lille hjørne af desken.


En væg med Magnolia... desværre er der ikke så meget lys på dette billed... men jeg er overbevidst om at du sagtens kan se at der er et par enkelte at vælge imellem...

Smiler... endnu et lille billed af butikken... der er masser af spændende papirer til scrapbook, kort m.m.

Dette er den første Magnolia jeg har malet... jeg har malet meget andet... men holdt mig lidt fra disse sjove stempler, i det at jeg godt kunne forestille mig at jeg ville blive bidt af det. og den fornemelse var vidst helt rigtigt... hvor er de yndige... og der er såååååå mange muligheder... alt efter hvordan de bliver bemalet...  SUPER spændende...

Et lille kig i det ene hjørne hvor der er "lidt" til sizzix... der kommer flere endnu... der er jo netop udkommet mange nye spændende skæreforme... som selvfølgelig er på vej til DreamPapers.


Endnu en magnolia... en afro amerikaner... jeg syntes jo det er spændende at de er så forskellige som muligt... og der er masser af muligheder

Her er den samme figur... den er blot malet i en anden farve...

Lidt inspiration skal der til... og i DreamPapers... syntes jeg at der skal være plads til masser af inspiration...

Lige i øjeblikket laver vi masser af indbydelser til konfirmation, bryllupper og barnedåb... sammen med kunderne... vi er altid et besøg værd...

På www. DreamPapers.dk er de nye varer endnu ikke nået ind... men det vil komme...

Butikken DreamPapers har åbent
Mandag: LUKKET
Tirsdag: 10.00 til 17.00
Onsdag: 10.00 til 17.00
Torsdag: 10.00 til 17.00
Fredag: 10.00 til 17.00
Lørdag: 10.00 til 12.30

På gensyn...
og tak fordi du kiggede ind... ;-)

Masser af kreative hilsner fra Heidi / DreamPapers.

2 kommentarer:

Jette W sagde ...

Endnu en gang tillykke med din butik
Dejligt at vi har fået en butik på Falster.

DreamPapers sagde ...

Hej Jette.

Mange tak for de fine ord... det luner altid enormt at nogle syntes om det jeg arbejder med, samt brænder for... ;-)

Masser af kreative hilsner fra Heidi / DreamPapers.