torsdag den 17. marts 2011

TV2 øst kiggede forbi... Nye Magnolia'er... glæd jer... ;-)

Butterfly Dreams Collection 2011


smiler... er de ikke fine... de er klar til salg lige om straks... ;-) dejligt med lidt nyt...

Hov... TV2 øst har været inde forbi butikken og lavet et interwiew med mig... det kom i den grad bag på mig... da de lige pludselig stod her inde... hvilket jeg selvfølgelig er glad for... hvad det er endt med vides ikke... men det skulle komme i aften i TV2 øst kl. 19.30...
Jeg må jo tilstå at jeg ikke er vild med at stå foran kameraet... men syntes jo at det var sjovt at de lige fandt mig/ DreamPapers... ;-)

Lige i øjeblikket laver vi masser af sangskjulere på bestilling... samt div. invitaioner... altid spændende at inspirere jer kunder til en personlige indbydelser... m.m.    ;-)

I må have en fortsat god dag...

Masser af hilsner fra DreamPapers.

Ingen kommentarer: