mandag den 9. december 2013

OPHØRSUDSALG

Kære alle I kreative sjæle... 

Det har været en fantastisk oplevelse, at møde så mange, som elsker kreativitet, ligesom jeg selv gør det.

Jeg har, som I ved, ikke holdt meget ferie. 1-2 uger maksimalt på 4-5 år. Derudover ligger min arbejdsuge på rigtig mange timer.

Det var ikke min intention at søge job. Men det job, som jeg gerne har villet have i mange år, dukkede op og var ledigt. Jeg kiggede lidt på det, og tænkte at det måtte, jeg søge. Ellers ville jeg helt klart ærgrer mig senere. Ærligt anså jeg ikke chancen for at få jobbet for ret stor.

For at gøre en lang historie kort, så fik jeg jobbet, og skal nu tegne køkkener for Vordingborg Køkkenet, hvilket jeg glæder mig til.

Dette gør, at der fra i morgen tirsdag vil være OPHØRSUDSALG. Vi starter med at give 25% på varerne. Så hvis der er noget, du er nødt til at eje, så gælder det om at være hurtigst...

Har du et gavekort liggende, så skal dette bruges til varekøb, inden fredag d. 31-1-2014

Denne opdatering skrives selvfølgelig også med sorg i hjertet, da jeg jo holder meget af alle jer som kommer og er kreative hos mig. Men glæden ved at gå på job hver dag, er alle jer som har støttet op og handlet hos mig. Stor tak til jer alle hver og en, for en fantastisk spændende tid.

Ingen kommentarer: