torsdag den 28. april 2011

USA...

Hej...

Her er en lille hurtig hilsen her fra...

Turen til Scrap A Mania har været helt vildt sjov, spændende, inspirerende... dejligt at møde så mange glade kunder... samt dele ud af tips og triks... det var bare alle tiders... jeg takker...

Nu er vi så nået til noget helt andet... jeg er på vej afsted til pensylvania USA... jeg skal over og have lidt ny inspiration til butikken... Det er en special rejse... hvor vi skal ud hos Amish folket... og se deres kreative evner... samt meget andet... jeg glæder mig enormt til den tur...


Dernæst vil i kunne møde os på Døllefjeldemusse-marked...


Jeg håber i alle nyder det gode vejr... og får lavet en masse kreativt...

Masser af kreative hilsner fra
DreamPapers.

1 kommentar:

Jette W sagde ...

Rigtig god tur.