fredag den 29. april 2011

en lille tanke... USA

Hejsa...

Nu hvor jeg har 5 min. inden jeg smutter afsted til Pensylvania... vil jeg selvfølgelig sende jer alle en lille hilsen...

Tænk der var to af mine dejlige kunder som kom ind og gav mig en fin buket blomster.... selvfølgelig i min ynglingsfarve... som en lille hilsen samt, at de kom til at savne mig... jeg blev helt rørt... er det ikke bare fantastisk at have så dejlige kunder??... ja jeg er meget imponeret... ;-) takker!!!...

Jeg rejser afsted til USA i morgen tidlig... ja meget tidligt!!!... allerede kl. 6.30 drager jeg hjemme fra...

Jeg glæder mig helt vildt!!!... jeg skal over og have noget inspiration til nye spændende ting, materialer m.m. om hvor meget der kommer med hjem vides ikke endnu... men inspiration er jeg overbevist om at jeg vil få masser af... jeg skal afsted på en meget speciel rejse... hvor jeg skal over og bo sammen med Amish folket...

Til dem af jer der ikke kender dem, så er det et folkeslag som holder sig meget for sig selv... de dyrker selv de ting de skal leve af... og farver selv deres klæder... syr patchwork i lange baner (Håndarbejdsdelen er kvindernes indtægtskilde)... men deres tøj er sat sammen med nåle... for det skal ikke blive for mageligt... de har ikke mønstrede stoffer på... da dette betraktes som pynt... de har heller ikke andre moderne bekvemligheder så som el, bygas, internet, biler m.m. næhhh nej... de kører med hestevogn... da de således heller ikke ser tv... laver de meget håndarbejde... de syr, laver stempler m.m. hvilket er det som jeg glæder mig meget til at se... selvfølgelig skal jeg også ud andre steder og se på spændende ting... men alt dette må tiden vise hvor meget jeg får mulighed for...

Til jer som tænker... hvad med butikken... så har butikken lukket lørdag d. 30.4.2011... men eller er jeg så enormt heldig at jeg har en forlovet som har tilbudt sin hjælp... han passer vores butik imens jeg er på studietur... selvom han er 2 m. høj og smed, så ved han godt hvad de forskellige ting skal bruges til og hvor de findes i butikken... han udføre det bare ikke selv... jeg er så imponeret af ham... og meget taknemmelig for hans store arbejdsindsats... uden en god støtte fra baglandet er det ikke muligt at få sådan et firma som mit til at fungere... så endnu en tak skal der lyde... Jeg er selvfølgelig spændt på at høre hvordan det er gået når jeg kommer hjem... det er klart...

Nu må jeg hellere pakke det sidste... i må have en alle tiders kreativ weekend...

Masser af hilsner fra Heidi
DreamPapers.

Ingen kommentarer: