onsdag den 18. maj 2011

Mød os på DølleFjelde - Musse Marked

Hejsa...

Vil da lige sige at jeg har haft en fantastisk studietur til USA... ;-)
MASSER... MASSER OG ATTER MASSER AF INSPIRATION... 

Jeg skulle jo have haft 20 kufferter med hjem... for bare at få lidt af de sjove ting med hjem til jer kunder... men ak... det er der jo ikke mulighed for... så nu kigger jeg mig lidt omkring... og evt. henter lidt af det som jeg syntes var spændende...

Siden jeg kom hjem... har jeg haft meget travlt med jer dejlige kunder... samt pakket til DølleFjelde - Musse Marked... der er ikke noget sjovere end at tage ud og møde masser af andre kreative... som har samme lidenskab som jeg selv...
 
Til jer som jeg desværre ikke møder på marked i weekenden... i må have en alle tiders weekend...

Med venlig hilsen
DreamPapers.

Ingen kommentarer: