torsdag den 16. juni 2011

kreativitet på bestilling... ;-)

Hejsa...


Her hos mig sker der så enormt meget... og jeg burde jo skrive om det her inde på bloggen... hvilket jeg meget gerne vil... men har alt for lidt timer i døgnet...

Her den sidste tid... har jeg lavet regnskab... undervist... undervist... undervist folk som har bestilt mig til det... de har samlet hele hold og bestilt mig til at lære dem tips og triks af forskellig slags... både folk fra Jylland og københavn... jeg er så imponeret havde ikke regnet med den kæmpe interesse... slet ikke nu hvor butikken ligger på Falster... men det er da fantastisk dejligt at i  kan finde vores smukke lille flægge med masser af kreativitet...
Jeg arbejder med materialerne hele tiden... kan slet ikke lade være... og måske netop derfor syntes jeg ikke det er noget specielt det jeg laver... forstået på den måde at jeg har altid malet, tegnet og designet alt muligt forskelligt og derfor syntes det er en naturlig del af min verden... men i det at jeg er uddannet designer... grafiker... samt lære i billedkunst... har jeg mange flere ide'er end jeg har timer i døgnet til at udføre det...

Disse kort er lavet på bestilling... og derfor allerede solgt... men syntes lige at jeg ville dele dem med jer...

Alle materialer der er brugt til kortene kan købes i DreamPapers butik.

Dette kort, har et indlæg i som man kun kan fornemme ganske svagt på dette billed... lyseblåt perlemorsark... som er sværtet...

Kanten er lavet med Martha Stewart... i 3 forskellige nuancer karton... samt baggrunden er samme farve som selve kortet (lysegrønt)...blot tilføjet en hvid streg som ligner en sygning... selve den pen som stregen er lavet med er brilliant... den skulle jeg have mødt for mange år siden... ;-)

Motivet er en magnolia, som er farvelagt med Copic Ciao... som selvfølgelig er fra DreamPapers.

Jeg er jo vild med Copic pga. der er så enormt mange muligheder med disse tusser, og da de har en speciel spids som minder lidt om en pensel, og alligevel ikke... så kan du varriere tykkelsen af den streg du laver meget nemt... hvilket giver lidt ekstra...

Selve motivet har til sidst fået lidt glitter... "som i mine øjne sætter prikken over i'et"


Dette kort er også lavet med Martha Stewart punch, Magnolia og perlemors karton som indlæg... og selvfølgelig har den liiige fået lidt sværte og glitter også... ;-)


Kort til Bryllup... her er det igen de samme materialer som ved de foregående kort... men der ud over er der også brugt Big Shot die samt prægeskabelon... og de har selvfølgelig også fået lidt sværte og glitter... et lidt råt kort, men samtidig sødt!... syntes jeg!... selve hjerterne på baggrunden er med metallic hjerter inden i rammen... der ud over er der også sat forbogstaverne på de to som skal giftes nede i højre hjørne på rammen... samt et par hjerter oppe i venstre hjørne... disse bogstaver og hjerter er lavet i metalpapir... blanke med en prægning... dejligt med lidt bling bling... ;-)


Den sidste er lavet med en kant fra Big Shot'en på hvidt karton som er sværtet med orrange og rød... hvorefter jeg har taget et design ark og sværtet med samme sværte... indlæget i kortet er lavet med perlemorskarton som nærmest glimter lige som glitter... en super effekt...

Motivet er malet med Copic Ciao lige som de foregående figurer... og til sidst har den lige som de foregående fået lidt glitter...

UHM... dejligt med kreativitet... kan da slet ikke leve uden det... ;-) men lige for tiden bliver det ikke til meget andet end bestillingsarbejdet pga. der er så meget fart over feltet med butikken... hvilket er dejligt... og det glæder mig enormt... da det helt sikkert er med hjertet helt oppe i halsen, at flytte ting ud på egne ben i disse krisetider...

Desværre har al den aktivitet gjort at der ikke er blevet lagt alle de ting ind i webshoppen som jeg gerne ville have gjort... butikken ligger inde med et mget stort varesortiment...  med mange tusinde varenumre... og her i butikken er der ofte nogle som sidder og klipper og klistre alt lige fra bordkort, scrap m.m. uhm... her er en dejlig summen af kreativitet... hvilket jeg nyder... altid sjovt at hjælpe jer kunder videre med div. projekter... ;-)

I må have en fortsat dejlig dag...


Masser af hilsner fra DreamPapers...

Ingen kommentarer: